Blåndie "hemma" igen!

Lite bilder från när jag hade förmånen att få ha hand om "min" Blåndie medans matte var på semester...
Har ju träffat Blåndie en hel del efter att hon flyttade hemifrån men...jag har inte fått chansen att rå om henne "hemma" igen..Men nu så var det dags!
Å det går knappt inte att beskriva hur himla underbart härligt det var att få ha henne hemma:) Hon fungerar ju toppen med resten av Sheltieligan & så har hon rackarns respekt för mamma Breeze;)
Eftersom att hon är dräktig så gick både hon & Breeze mest med mig under våra promisar...
Blåndie är ju en otroligt go tjej som mest hela tiden bara vill pussas;) När hon inte äter! Fick tom åka & införskaffa MER mat för den som kom med räckte inte på lååånga vägar;) Är man dräktig så är man....
Tiden bara rusade iväg & det kändes minst sagt lite tomt när hon åkt hem...Men snart är det ju valpdax & då ses vi igen:)
 
 
 

 
 

Tack My för att jag fick "låna hem min" Blåndie:)
 
Njut av era hundar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0