DogParkour promenad i Stockholm

Blev lite sugen på att åka upp till den gemensamma DogParkour promenaden uppe vid Slussen, Stockholm.
Kerstin med Åska hängde på mig & Trizz:)
Vi tog bussen upp till Liljeholmen & sedan tunnelbanan till Slussen, himla smidigt...
 
Efter att några regler drogs så traskade vi i väg...Jag efter en utav dom duktiga ledarna med Kerstin strax efter...
 
Jag har ju alltid kört så här med mina hundar men jag har inte haft ngt namn på det;)
 
Vilket fall som så triggade Trizz som vanligt igång på att få jobba!! Det finns sååå många "saker" som man kan använda när man promenerar...
 
 
 
 
En utav dom duktiga ledarna
 
Mitt i promisen tog vi paus & vattnade hundarna...Efter ca 1 timme var det slut & både jag & Trizz var trötta men så himla nöjda!
Det var då bara at traska till pendeln som tog oss tillbaka till Södertälje.
 
TACK Kerstin med Åska för sällskapet:)
 
Njut av era hundar!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0