Rensar för fullt & har massa saker till salu!!!

MÅSTE M Å S T E verkligen få arslet ur vagnen & fortsätta fota & sätta ut ALLA mina hundprylar på annons...Men oj oj oj vilket jobb:( Skulle önska att man skulle kunna ha ett loppisbord på Stockholms hundmässa;) Eller öppna ett Second Hand för hundprylar;) Skulle nog attan fylla en butikslokal utan problem...
 
För NU rensas det kan jag lova!!!
 
ALLA hundböcker(nästan, har sparat några få) ska bort, massa hundhalsband, koppel, leksaker, täcken mm mm är utrensat....Å då har jag inte ens kommit till vinden eller stora garderoben hmmmm...Å ändå så ser det ut som en BOMB dragit fram hemma..Allt ligger bla på kökssoffan & i högar i vardagsrummet...Inge kul alls kan jag lova:( Så risken är ju stor att allt åker till tippen den dagen jag inte står ut längre...JUST därför MÅSTE jag få ork/lust att sätta igång...Ja antingen det eller så tippen...
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0