Tävlingssugen!!! Å inte valpsugen;)

Jag är sååå sugen på att TÄVLA så nu har jag suttit & kollat på Rallytävlingar i Avancerad klass för mig & Breeze;) Ja ja både Milloo & Trizz är ju också i avancerad klass men....Trizz får hålla sig till Agilityn, dock är det inte så värst många tävlingar inbokade men men... & Milloo ja han få...lulla vidare. Kanske han får gå ett viltspår eller så. Å lite Kantarellsök blir det ju för honom närmare sommaren för då är det dags för kurs igen:)
Planerar också att köra lite drag med dom alla...Tyvärr kan jag ju inte springa men kanske någonannan känner sig sugen??? Hojat till! Sele & lina har jag Å hund såklart;)
 
 
Prins Milloo, min underbara goskille:)
 
Njut av era hundar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0