Agilitytävling & hopptävling

Breeze löper & är idag hos Clary med Clara, Milloo är kvar på landet & Trizz är & tävlar agility med Linda:)
 
TUR att jag har familj & vänner som ställer upp! För själv är jag på jobbet....
 
Bento den lilla Gulingen & Elin var med & hoppade på SRK i morse på 60 cm. Givetvis åkte jag dit & kollade:) Oj vad sugen man blev....Men men..
Elin & Bento hoppade felfritt i 60 cm & den rundan såg fin fin ut:) I 70 cm fick dom 2 stopp & en ner. Men då hade jag åkt till jobbet så den rundan såg jag inte....
Fotade med kameran men den tar "skit" kort i rörelse:( Fotade lite med mobilen men det blir ju inte alls samma suck...Däremot blev korten på Bento fina med kameran när han stod still...Men det hade ju varit kul att ha lite actionbilder...
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0