Sista kursen för den här terminen är nu avslutad...

Den här terminen har jag haft 5 kurser, både valp, fortsättning, tävlingslydnad & så agility grund & en fortsättning. Det är KUL att ha kurs men det är dock liiite för mycket att ha 5 stycken på en termin...
Men NU är har vi dvs jag & Ingela haft kursavslutning på Agility fortsättning, det har varit ett härligt gäng som kämpade på bra i kväll!!!
 
NU ska jag verkligen prioritera mina egna hundar;) Å i höst ska jag bara ha 1 max 2 kurser, det räcker! Ingen agilitykurs mer detta år för min del...
 
TACK Alla härliga kursare jag haft under våren! Å TACK mina underbara instruktörskollegor, Camilla, Ingela, Malin & Hea:)
NU tar vi sommarledigt från alla olika kurser så kör vi på i höst igen;)
 
Ska verkligen försöka komma igång med träningen med mina egna hundar lite mer seriöst;)
 
Njut av era hundar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0