Borstar tänderna på hundarna varje dag nu...

 
Har tagit mig hårt i kragen & börjat borsta Sheltieligans tänder VARJE morgon!!! Å VARJE kväll får dom Gelen...
Dom gillar det inte speciellt mycket men dom vet att DET skall göras & jag väntar ut dom en & en tills dom kommer frivilligt;) 
 
Har även en Dutt som jag sätter på fingret, fick dock inte med den på bild...
 
Det här kletar jag på varje kväll..väldigt smidigt då man bara duttar på sedan semtar det ut sig själv;)
Använder även detta märke till hundarnas vatten varje dag...Tycker att det funkar bra:) Visst det kostar en del men har man 3 hundar som man måste springa iväg med & ta bort tandsten titt som tätt ja då tror jag nog att det lönar sig att använda dessa produkter....Visst Milloo har jag & måste jag gå med ännu en gång..
 
Vore KUL & höra hur ni gör med era hundars tänder...
 
Njut av era hundar!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0