Ännu en promis med 5 sheltisar

Denna morgon blev det åter en promis med Sheltieligan + 2 dvs Kajsa & Leo:) Gick ner & släppte dom i hundrastgården, men....den är sååå himla trist:( så jag förstår att hundarna inte direkt hoppar av glädje att släppas där..Men i dag var det MASSOR av goda dofter i hagen, speciellt Milloo & Leo sniffade på bra;) Antar att det kanske varit ngn löptik där..Nåja vi traskade raskt vidare & tog i dag Tallhöjdsrundan...
Hundarna hade säkert velat gå mycket längre men min kropp är inte riktigt med suck...Ja ja vi var i alla fall ute i ca 1 timme...
Mitt i skogen hittade jag en flaska med tändvätska i?!? Fanns tom lite kvar i den:( SJÄLVKLART tog jag med mig den & slängde den i närmsta papperskorg...Var väl ngn/några idioter som försökt tutta på ngn gran eller så...
 
Väl hemma så slocknade hundarna nästan omgående....
 
Trizz
 
Njut av era hundar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0