Tandborstning & tips på duttar

Borstar ju Sheltieligans tänder varje dag & nu har jag testat denna Handske som jag köpte på Tumba Hund & Katt. Vi hittade den på inköpsmässan i höstas;)
Tyckte att den kändes lite stor....men BRA var den för jag kom verkligen åt både på utsidan & insidan! Tom på lilla Trizz:) Priset för en handske ligger på ca 140-150:- & man ska enligt infon ha 1/hund...Men jag använder 1 finger/hund i stället;) Ja bekterierna kanske hoppepoppar men 3 stycken är lite väl mkt pengar..
 
Har mest använt Dutten som jag satt på fingret & på Milloo har jag mer använd den Blåa fingerdutten. Tycker dom funkar bra..
 
Handsken
 
Fingerduttarna
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0