Nya tandtuggisar till Sheltieligan

Nu när jag verkligen är DUKTIG & BORSTAR Sheltieligans tänder varje dag jajamensan det gör jag faktiskt! Ja då är det bra med lite hjälp...bla så hittade jag dessa Tuggisar hos Ann på TÖS Hundapotek i Södertälje. Var såklart bara tvungen att testa...
99:- kostar ett paket...Dock så är ju mina hundar liiite bortskämda med vad dom tuggar i sig ja UTE kan ialla fall Trizz tugga i sig precis vad som men inte inne inte...
Dom har fått varsin men tyvärr så föll dom inte mina hundar i smaken:( Men....jag har inte gett upp! För det brukar funka om bara en hund lite smått börjar intressera sig...DÅ blir det genast intressant även för dom andra & ja till slut brukar liknande tugg gå åt;) Återkommer med OM det lyckades även denna gång...
Annars så säljer jag resten billigt;)
 

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0