Kort sammanfattning augusti 2014

Bloggandet har legat nere under semestern...Men sommaren har varit underbar! Visst det har varit VARMT eller hett...men hundarna har aldrig badat så mycket som den här sommaren (bilder kommer). Dom hoppar inte direkt i själva men dom verkar uppskatta att få simma eller kanske allra bäst nybadade uppe på land;)
 
Det har blivit en hel deltidiga morgonpromisar, de har varit alldeles för hett att gå på dagen...
 
Sheltieligan var ju hos Lena & Egon, Kennel Honeybrook när jag var i Riga. Dom hade skött sig exemplariskt:) Men...direkt när jag kom så började dom skälla hmmmm.....å så blev dom helt plötsligt helt fixerade vid Lenas kaniner suck...Men jag får vällan vara GLAD att dom sköter sig när jag är borta;)
 
Väl i stan igen så blir det ju många långa, nåja promisar...Mest tidiga morgonar & sena kvällar.
 
 
                                                                     
 
Njut av era hundar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0