Ordningen återställd & jag sjuk

Nu ÄNTLIGEN är ordningen återställd hemma efter Breeze löp! Milloo kom hem i morse, lite pipig men han märkte snart att hon inte löpte längre så nu är det lugnt igen:)
Tyvärr så är ju jag sjuk men ont i halsen, rinnig näsa & helt slut i kroppen:( HOPPAS nu bara att jag INTE får lunginflammation! Nästan så att det känns så...VILL INTE HA DET IGEN!!!
 
Det blev "bara" en Bosserunda i morse med alla hundarna lösa så att dom fick springa av sig. Själv lullade jag hela rundan påpälsat från topp till tå...Orkade inte vara med & träna med Lydnadsgruppen:( Orkade inte heller göra ngt med Bento på min dag:(
 
Ja ja snart är man vällan på G igen & DÅ sätter jag fart igen....Tills dess så får hundarna lite mer nosaktivering inomhus än låånga promisar...För det orkar jag absolut inte...Men OM någon känner för att ta med sig mina hundar på en långpromis så Vassegoa:)
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0