TÖS HUNDAPOTEK är kvalade till agility sm 2014!!!!

Jihaaaa LAGET TÖS HUNDAPOTEK LYCKADES ta dom sista behövande pinnarna för att kvala till Agility SM 2014!!!
Laget består ju bla av Linda Borneland som kör MIN Breeze:)
 
Japp efter tävlingen nere i Mölndal där dom som sagt plockade dom sista pinnarna & en extra är dom nu helt kvalklara till SM som går i Sollefteå i juni 2014:)
 
Ett STORT GRATTIS till ALLA superduktiga ekipagemi laget TÖS HUNDAPOTEK!!!Foto: ⭐TRE 2a placeringar av tre starter satte piken i kistan, nu är Tös Hundapotek klara för SM2014!! Wihooooo, nu ska vi fira!!!! ⭐⭐⭐
Breeze i mitten med Linda:)
 
Vet tyvärr inte vem som fotade?! Lånade bilden från Lindas FB sida;)
 
 
TACK Linda för att du ville köra & kör min Breeze i laget!!!!
 
Å allt efter en efterlysning på FB i våras;) Linda frågade då om det fanns ngt ekipage som ville vara med i Laget & jag svarade mest på skoj: Jag har 2 BRA hundar men dom har ingen förare...Svar: Ja men kan inte JAG (dvs Linda) köra då??? Svar från mig: ABSOLUT! Svar från Linda: Kanoners jag testkör & ja på den vägen är det...
Måste dock erkänna att det var Milloo som jag tänkte på främst men han var halt just då när Linda skulle testa & ja då blev det Breeze:) Pang så var det klart...;)
 
Breeze blir ju 10 år 2014 så det är hennes allra sista år som aktiv agilityhund...Vore ju så himla KUL om hon kunde få sluta genom att få köra ett Agility SM;)
 
Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Lotta

GRRRRATTIS!
Önskar Taito och Loija
Samt Lotta

Svar: Tackar:)
Marie

2013-10-28 @ 20:19:09
URL: http://anncha0117.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0