Tävlingsagility kurs för Linda på klubben

Linda Borneland hade en kurs för Tävlingsekipage på klubben nu i höstas.
Tyvärr är ju våran hinderpark under en del kritik:( Å inget lyse har vi heller ännu....Ja ja i början av kursen var det ljust hela kurstillfället men varteftersom hösten gick blev det ju liksom MÖRKARE & mörkare....Linda han med det som skulle hinnas med men någaot extra blev det inte...Några ordentliga hade tom pannlampor med sig så att dom kunde se när hindren skulle plockas in...
 
 
 
Givetvis hade jag själv velat vara med & köra men...jag har ju kommit till den insikten att jag INTE kommer kunna köra ngn mer agility, tävlingsmässigt:( Så det fick i stället bli att TITTA på & oj vad mycket man lär sig genom att titta, lyssna, analysera;) Vissa gånger körde Linda några av mina hundar innan kursen TOPPEN!
 
EN STOR Eloge till Linda för den otroligt givande kursen!!! Trots att jag "bara" tittade på...
En lika stor Eloge till alla kursarna som stod ut med hinderstrul & mörker...
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0