Öppen/egen träning på klubben i morgon Onsdag 11-14!!!

I morgon Onsdag är det som vanligt Öppen träning på klubben kl.11-13. Egen träning är det som gäller;)
Medtag fika & vatten till hunden!!!
Vi är tillfälligt på Whippet Race i Lina VÄLKOMNA!
OBS! 20:- kostar det om man vill träna Rally eller Agility...Även det egen träning!
 
Måste fundera på VAD jag ska träna & med VEM...Ett angenämt "problem". Hoppas bara nu att kroppen är med mig i morgon...
Kanske att jag tar fram slalomet?! Mmmm är liiite sugen allt
 
Har ju hoppat av alla Rallytävlingar nu i vår men jag satsar på att åter vara på tävlingsplanen i slutet av sommaren..Å då med Milloo & Trizz i Fortsättningsklassen.
Ja det blir inte alltid som man tänkt sig...jag ÄLSKAR ju verkligen att tävla men men...
Det är ju ändå mer än fullt på hundschemat pust...
 
Öppen träning i morgon Onsdag med alla
BPH med Trizz på Torsdag
Agilitytävling för Linda & Breeze på Fredag
Tävlingslydnadskurs för mig & Trizz på Söndag, nästan hela dagen
Rallylydnadsträning på Söndag fm för mig & prel Trizz...
 
Ja det var den här veckan det:) Nästa vecka startar jag & Ingela upp våran Agilitykurs, ska bli HIMLA KUL!!!
Det är ju alltid lika spännande att starta upp en NY kurs med kursare men inte haft tidigare..Nåja dom flesta har vi väl haft tidigare men inte alla;) Men innan kursen börjar ska jag & Ingela lägga upp en...kursplan;)
Tror det blir BRA, torts att vi kommer igång sent med kursen...Men underlaget kan man ju inte göra så mkt åt... Gilla läget liksom:)
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0