Lydnadsträning för mig & Trizz med en ny stor spegel!!!

Hade sådan himla TUR att få tag i en STOR spegel alldeles GRATIS via FB! Den ska jag tillsvidare ha hemma för att kunna se när jag tränar Fotingångar med Trizz:) Den ska hämtas på Måndag morgon GILLAS!!!
Sedan så blir det till att TRÄNA till tusen för Söndag den 12 maj ska jag & Trizz gå en Tävlingslydnads dag för Camilla Mangnäs: Det ska bli sååå himla HIMLA KUL!!!
Hoppas efter den dagen att få tillbaka min träningslust så att jag sedan fortsätter att TRÄNA Lydnad med Trizz....Målet jag satt är ju ett LP 1 med henne. Ska nu kolla Lydnadstävlingar i höst;) Jajamensan förhoppningsvis är jag tillbaka på Lydnadsplanen igen..Vore KUL för LYDNAD är KUL, måste bara hitta suget igen;)
Å TÄVLA är ju det allra roligaste efter att ha tränat & tränat...
 
Nu finns det liksom inget som stoppar ja förutom då kroppen:( Har ju en hund-godis-klicker & så snart en spegel..
 
Bild på spegeln kommer....
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0