En trevlig kvällspromis med Stina & hennes hundar

När jag var nästan hemma i går kväll skickade jag iväg ett mess till Stina för att höra om hon ville hänga på med sin Flock på en kvällspromis...Å visst, hon nappade KUL!
 
Sheltieligan fick kvällsmat & sedan drog vi ut för att möta Stina & hennes 5 härliga hundar:)
 
Vi tog rundan ner till Ragnhildsborg & så släppte även hon sina hundar i den stora får/häst/hundhagen...
Min vilda galna flock hade mkt busspring i benen vilket ju då & då resulterade i att dom satte i gång dom andra 5....Dom kände vällan att det var en sådan där runda som är lite "slapp", japp jag har sådana oxå då & då...Men i det stora hela så skötte dom sig;)
 
Det var ju ett helt underbart väder, nästan så att man inte ville gå in...Men vi traskade vidare & väl hemma ja då hade den trevliga kvällspromisen varat i 1 timme & 30 minuter KUL & BRA för både två & fyrbenta:)
Men satan i gatan vad kroppen protesterar:( Ähhh efter en Latte så är man ju nästan på G igen ha ha ha
 
Städa DET gör jag en annan kväll.....det finns tofflor;)
 
Njut av era hundar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0