Vårens kurser för mig & Sheltieligan

Nu i vår har jag anmält till följande kurser på Södertälje Lokala Kennelklubb:
 
Breeze alt Trizz: Kantarellsök uppföljning
Breeze alt Trizz: Vilspår fortsättning med målet start i Öppenklass
Milloo: Ska gå kurs med Svenerik, samma som ovan
 
Sedan ska jag gå Lydnad för Camilla & jag tror jag ska gå med Trizz men jag har blivit liiite sugen på att kanske ta Milloo i stället...Men nä jag tror det blir Trizz:)
 
Sedan ska jag ha följande kurser:
Agility fortsättning
Agility: Handling & Kombinationer
 
Kika gärna in på klubbens hensida, vi erbjuder många roliga & nyttiga kurser:) Länk tilll sidan finns under mina länkar...
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0