Trevlig långpromis med lotta med lapparna

ÄNTLIGEN var det åter dax för en promis med Lotta & "Lapparna". det är ju sååå himla svårt att få ihop våra tider suck men NU var det dax!!!
Visst vinter & kallt var det men SOLEN sken & det blev en riktigt riktigt HÄRLIG promis!!!
JAAA jag GILLAR detta väder....visst våren kan få komma men tills dess NJUTER jag:)
 
Jag var ute i totalt 2 timmar & 15 minuter GILLAS!!! Hundarna fick sitt, dom gick ju såklart lösa medans vi pratade & pratade såååå trevligt & välbehövligt:)
 
Var totalt slut i kroppen som vanligt när jag väl kom hem.....
 
Ser dock redan frm mot nästa promis:)
 
TACK Lotta för trevligt sällskap:)
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0