Snöstorm & ridhusträning i morgon

Jaha då var det mer eller mindre halv snöstorm igen....Men men det är bara att klä på sig & ge sig ut...
Har klättrat & pustat....fasiken vad mkt man tappar på 2 månader suck:( Hundarna har visseligen fått Aktiveringspromenader, ngt som Breeze & Trizz bara ÄLSKAR! Milloo han gillar mest att trava en sisådär 20 meter före oss, han vill vällan ha koll. Å lukta men det hinner han innan vi kommer ikapp..
 
Såååå himla himla SKÖNT att kunna ha hundarna LÖSA precis överallt:) Speciellt nu när man har fullt upp att ha koll på vart man själv går...Vill ju helst INTE stå på öronen...
 
Men oj satan vad stryk min kropp tar av allt promenixande:( Ja ja det är bara att bita ihop...utvecklar inte det mer, uttjatat ämne för min del.
 
I morgon, Onsdag är det åter dax för Ridhusträning, ska bli KUL! Hoppas bara det kommer några nu när väglaget är som det är..TUR att jag har nära för en gångskull:)
 
Måste bara fundera ut VAD jag ska fokusera på i morgon & VEM som jag ska träna...Alla 3 eller bara 2???
Tror nog fasiken att det blir alla 3:) Sedan VAD respektive hund ska träna, ja det får jag klura ut...
I kväll ska i allafall träningsväskan packas & korven hackas i små bitar....Boomer nätbollen i gummi måste oxå med, TUR att jag nu har 3 stycken!!! Om ifall att jag slarvar bort en...kanske att jag sätter ngn form av "snöre" i den ena?!?
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0