gemensam dagpromis med fika

Den gemensamma dag promenaden lockade 5 tvåbenta & 9 fyrbenta KUL!!!
 
Vi traskade bla genom Nydala & ner via Mastskogen till Ragnhildsborg. I den Stora hagen tog vi en fika sittandes på den stora stocken. Vi hade haft tur med vädret, SOLEN sken men just när vi skulle fika gick den i moln:( Tittade dock fram lite då & då ända tills det var dax att gå igen DÅ kom den fram...
Hmm ja ja det satt iallafall fint med en äggmacka & en Latte....Hundarna kunde gå lösa vi var ju inom inhängnad område. Men dom höll sig runt oss...ngt kunde ju tappas.
 
Foto: Agneta Kaveryd
 
Sedan traskade vi vidare genom Bergvik tillbaka hem...Totalt var vi ute i nästan 2 timmar.
En riktigt trevlig & välbehövlig promis:) KUL oxå att det var några som var daglediga & kunde hänga på!
Ska kolla om jag kan ordna en liknade promis en annan torsdag....Så mycket roligare när man får sällskap...
 
BRA runda för hundarna men oj satan i gatan vad det tog på kroppen min:( Men men det är bara att bita ihop hårt som attan & stoppa i sig ett piller eller två suck...
 
TACK alla som kom!!!
 
Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hej. Jag undrar om ni har bestämda dagar och tider som ni promenerar eller bestäms det varefter? Och isf hur får man veta?

2013-03-04 @ 11:51:31
Postat av: Marie G

Hejsan, skicka din epost adress så lägger jag in dig på min mailinglista. Då får du utskick om & när promisarna är:)
Dom fasta promisarna är på Tisdagar kl: 18.30, samling på parkeringen ovanför Tom Tits.
Välkommen!!!

2013-03-04 @ 15:55:35
Postat av: Katarina

[email protected]

2013-03-04 @ 22:05:13
Postat av: Marie G

Lägger in dig på mailinglistan Katarina:)

2013-03-05 @ 16:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0