Tiden gick fort med Milli

Jösses vad fort tiden går när man har en utav "sina valpar" hemma....Men det har gått så himla BRA att ha Milli hemma med Sheltieligan:)
Det kändes lite som om flocken var komplett på ngt vis, flocken har ju tidigare haft en trf tik, min Sindie:)
 
Milli & Trizz fann varandra & båda inbjöd då & då till lek....tills mamma Breeze kom & sa Lägg av!
Precis som det ska vara....
 
TACK Familjen Johanssn-Mäcs för att jag får ha "min" MIlli när ni reser bort & TACK för flaskorna, passar perfekt nu till semestern:)
 
 
 
Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för att du tar hand om henne när vi tar oss till ställen där hon inte får följa med. Det känns så tryggt att lämna henne hos dig.
I sommar har Milli hunnit varit i Sundsvall och badat, åkt kabinbana upp på Åreskutan, jagat knott i Storlien, Njutit av utsikten i Tännforsen och ätit fantastiska räkor på Adelsö. Snart bär det iväg en till sväng till Sundsvall, där får vi minsann ha hunden med på badstället. För det är ju vårt eget och där bojkottas inga djur!
Hoppas din sommar har varit lika god som vår. Kram på er från oss alla

Svar: TACK för att jag får ha henne:) Låter som om ni alla har haft en BRA sommar, härligt:) Å många bilder har jag ju sett, ser verkligen mysigt ut:) Njut vidare, KRAM till er från mig & Sheltieligan
Marie

2013-07-31 @ 21:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0