Kanonbra agilityträning för Sheltieligan med Linda i dag!

I dag hade Linda Borneland & jag planerat in en Agilityträning med Sheltieligan på Södertälje BK:)
Linda hade ju 3 hundar att köra & då & då blev det lite "svettigt"....JA det är hett!!!
 
Men både Breeze & Trizz gick rackarns så BRA!!! Så BRA att jag helt glömde bort att filma....
 
Breeze vet jag ju är DUKTIG men i dag så gick även Trizz som en riktig Agility STJÄRNA!!! Linda hade nämligen byggt upp en Hopp klass 3 bana...som Trizz faktiskt fixade galant:) Breeze också såklart;) Mille däremot var som vanligt tyvärr berörd över att vi var på SBK:( Jag måste dra ut honom ur bilen när vi kommer dit suck...Å i dag hade dom IPO träning dvs använde pisken & ja DÅ har han full koll på deras plan....
 
Hundarna & jag var absolut mer än nöjda efter dagens träning:)
 
TACK Linda för att du körde mina Agilitystjärnor!!!
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0