Grundsten´s Bino "Cash" har tragiskt avlidit

 Har nåtts av det mycket tragiska beskedet att Grundsten´s Bino "Cash" blivit attackerad av en annan stor hanhund på 35 kg & det slutade så illa att Cash bröt nacken....
 
Cash blev 4 år...
 
Men jag vet att han hade det BRA hos sin Familj dom få år han fick finnas hos oss...
Mina Tankar går till Alla i Cash Familj, förstår att han är saknad....han är även saknad av mig såklart...
 
Bino/Cash var ju den lilla i kullen, den som jag inte riktigt visste om han skulle klara sig...Fick ju nappa honom men han växte på sig & blev en härligt Sheltiekille....
 
Har inga nytagna bilder av Cash men här kommer några från när han fortfarande bodde "hemma". Hade oxå förmånen att få ha honom vid ett tillfälle när Familjen var på semester....
 
 
 
 
 
 
Hela kullen Cash är efter Trizz till höger...
 
 
 
Mamma Breeze & Cash
 
Trizz & Cash
 
 
 
 
 
Otroligt saknad....
 
Njut av era hundar!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0