"Domare" på valpkursavslutningen

I går kväll, Torsdag var jag tillfrågad av Ingela om jag ville vara "domare" på deras Valpkurs & självklart ställde jag upp:) Alltid KUL att se valpekipegen...Å jag tyckte att dom var riktigt duktiga & jag såg nog några som säkerligen skulle bli bra agilityhundar, jajamensan;)
Efter att dom fått göra sin Avslutning var det fika med Diplomutdelning...Därefter så körde vi några olika övningar med hela gruppen, KUL! Nästan men bara nästan man blir sugen på en...valp;)
 
Nåja KUL var det:) Sheltieligan fick busa av sig med Ingelas hundflock...Trizz & Ami har verkligen hittat varandra, kul;)
 
Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Margita Jonsson

Vist värker valptarmen när man ser valpar. Men det är mycket jobb roligt också. Men har man som jag en gammal hund 12,5 år tycker jag inte att hon ska behöva stå ut med valpbus. Men underbara är dom

Svar: Sant & har man som jag 3 så räcker det:)
Marie

2013-07-18 @ 05:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0