Ännu en BRA agilityträning!

Även i dag var det Agilityträning med Jörgen & Ingrid:)
 
Tror minsann att det gick ännu bättre för Jörgen & bägge mina tjejer, Breeze & Trizz i dag:) Syns verkligen att dom nu mer & mer kört i hop sig GILLAS!
Fokus i dag låg bla på Kontaktfält, Slalom & Staketet...Såg rackarns BRA ut!!!
 
Milloo reagerade tyvärr i dag på att dom sköt på den ena av skjutbanorna + att dom körde IPO på IPO planen...Han ville inte ens gå ur bilen när jag kom fram....Men han KÖRDE dock utan ngn "superfart"...Han tog inte heller ngn form av belöning & det gör han inte när han har "skott i tanken"....
Men det dom gjorde fixade dom BRA!
 
Avslutade med en fika & lite hundsnack;)
 
TACK Jörgen & Ingrid för ännu en BRA träning:)
 
Filmade Jörgen med mina tjejer men jag lyckad inte ladda upp dom:( Men JAG kan kolla på dom:)
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0