Resultat från kista tävlingen 5/1

Här kommer en rapport från Agilitytävlingen 5/1, Kista. Det var alltså snälla Jörgen som "tagit" på sig att tävla min Stjärna Breeze i Hopp resp Agility klass 3, Vilket jag är Tacksam för!!!
 
Lämnade henne ju redan på fredag kväll....orkade inte följa med & vara där i Kista hela långa lördagen:(
 
Första loppet var Hopp klass 3: DISK! Ett mer eller mindre katastroflopp....Breeze var ÖVERtaggad & Jörgen ansåg sig lite nervös...
Men men det var "bara" att ta nya tag till Agilityklassen:)
 
Skickade ett litet mess med bla orden FOKUS!...:)
 
Å se Agilityloppet gck mycket bättre:) Trots detta blev det en DISK! Men vad gör det när resten gick bra?!? Jörgen var riktigt nöjd & det kom även fram några konkurrenter & sa att det var ett bra lopp, KUL!
 
Nu antar jag att Jörgen känner sig TAGGAD att tävla än mer med min Breeze:)
 
TACK Jörgen för att du körde min AgilityStjärna!!
 
 
Jörgen & Breeze från DM 2012
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0