I morgon är det dax för föreläsning med Anna Larsson från 3vallare

Föreläsning om inlärning!

Torsdagen den 24/1 2013 kommer jag att hålla en föreläsning om inlärning hos hund på Strängnäs Lokala Kennelklubb. Det är ingen föranmälan utan det går fint att bara komma! Föreläsningen startar 18:30, det kostar 100:- att deltaga och det betalas kontant till klubben. Har ni några frågor eller vill veta hur ni hittar till Slkk så kontakta Michaela Kartler på [email protected] . Ni kan också gå in på http://www.slkk.se/ för att se mer!

Varmt välkomna till en rolig & givande kväll! En perfekt kick-off inför att sätta igång hundträningen igen efter jul & nyår!

Källa: http://3vallare.se

Den här föreläsningen ser jag fram emot....Alltid nyttigt att gå på dom man kan. 

Njut av era hundar!


Kommentarer
Postat av: Kristina med labbarna

Jag skulle behövt gå också men tyvärr funkade det inte. Hoppas att det blir fler tillfällen.
Ha en bra kväll

Svar: Du missade verkligen en BRA föreläsning:)
Marie

2013-01-24 @ 15:18:08
Postat av: Margita Jonsson

Jag var där och lyssnade..kristina jag lovar dej du gick miste om en otroligt bra föreläsning..Jag kände att jag vill börja träna lydnad med klikkers..Anna har förmågan att få en att vilja jobba mer med sin hund..hoppas hon föreläser fler gånger..För då ska jag gå

2013-02-08 @ 22:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0