Ännu ingen årsrapport för 2012 eller 2013...

Hade tänkt göra ett inlägg dels om hur 2012 gått samt en årsplanering för 2013 men....som det är just nu så avvaktar jag lite med Årsplaneringen för 2013 ett tag.
Hade ju en hel del planer för Sheltieligan men eftersom jag nu är nyopererad & ska ta det lugnt i 8 veckor så kommer träningen såklart att ligga nere. Vilket ju i sin tur innebär att jag inte kommer att ha några startklara hundar när jag hade planerat att tävla igen...Men det är klart Mille går nog att starta i nybörjarklassen ganska så omgående, men självklart vill jag hinna träna lite lite med honom innan..
 
Min RallyPrins Milloo:)
 
Sedan HOPPAS jag att Breeze får tävla agility under året....Hint hint Jörgen/Birgitta någon???
Har även träning/TÄVLINGsplaner för Trizz oxå hint hint Carin/Någon:)
 
Lovar att skriva en mer utförlig rapport från 2012 & såklart göra en för 2013:)
 
Men just nu känner jag inte för det....nu ska jag bara ta det lugnt i 8 veckor, jo tjena....
 
Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Carina

Nyopererad? Vad är det som hänt? Ryggen eller?

2013-01-05 @ 15:22:05
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se
Postat av: Marie G

Nä nä tunntarmen var ihoptryckt & på väg upp genom naveln, typ navelbråck....

2013-01-05 @ 21:00:15
Postat av: Carina

Okej, hoppas du mår bra efter omständigheterna.

2013-01-06 @ 18:53:37
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se
Postat av: Marie G

Tack jag är på...G:)

2013-01-07 @ 20:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0