Svar från Krister i Söderköping

Har nu fått svar från Krister Juhlin i Söderköping angående den "rapport" jag skickar varannan vecka om läget för Breeze & Milloo...
Det är fortfarande koppelpromisar som gäller & OM det kommer snö så får dom pulsa;) Jag var är mest orolig för att dom ska fläka sig på is men han trodde inte det skulle vara ngt problem...Gäller såklart att jag har koll;)
Vid Jul ska dom ha sin månadstablett, måste bara komma ihåg att hämta ut nya...Jobbar ju på våningen över Apoteket;)
 
OM olyckan skulle vara framme så kan jag mer än Varmt rekommendera ett besök hos Veterinär med Ortopedi som specialite Krister Juhlin i Söderköping!!!
 
Nu HOPPAS jag såklart att allt rullar på så att även nästa rapport om sisådär 2 veckor är lika positiv:)
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0