Besök på Hundmässan i Älvsjö den 7/12

Som traditionen är så blev det återigen ett besök på "Stora Stockholm", Älvsjö i Lördags:) Åkte upp själv men väl där så hade jag sällskap av Kristina M & F-N, så trevligt:) Det tog dock en stund i kön innan jag väl var inne, men eftersom jag var tidig så tror jag nog att dom flesta "sprang" till dom olika ringarna...Själv så gick jag ett varv bland försäljarna nästan helt själv;) Kikade lite vad dom hade & shoppade bara lite bla 2 Sheltielklistermärken, 3 påsar MUSCH foder(som jag blandar med torrfodret), lite lösäckelgodis (som hundarna älskar) Å så en Boomerboll med snöre....den som jag ska ha på Rallykursen;)
 
Självklart kikade jag på Sheltisarna
 
Tittade oxå lite på Amstaffarna som även i år hade ringarna "bredvid" varandra...Men sedan var det mest att vi kikade runt på Mässan bla i Rasmontrarna & hälsade på hundvänner, alltid lika trevligt:) Fikade gjorde vi oxå innan vi tog tåget till Tokstan igen...Hoppade sedan på tåget till landet, hade ju hundarna där.
 
TACK Kristina med Allis Brallis & Kristina med Labbegrabbarna för Trevligt sällskap!!! Det här gör vi om nästa år & då hoppas vi få med övriga gänget som saknades i år....
 
Njut av era hundar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0