Mille till landet & kanske det "bara" är noskvalster?!

Trizz löper ju & Mille sniffar så i dag fick han åka till landet....Snälla Svenerik hämtade upp honom så när jag kom hem efter jobbet var han borta...Känns lite tomt med "bara" tjejerna hemma...
 
Å i Mille fallet kontra kennelhosta så har jag fått tipset från flera håll att kolla om han inte har noskvalster....kanske jag borde göra?! Han har inte kraxat på några dagar men å andra sidan är dom ju själva hemma när jag jobbar..
Har dock hetsat upp honom för att se OM han börjar hosta/kraxa men icke! Han blir bara triggad till tusen men ingen annan reaktion...
 
OM det nu skulle vara noskvalster slipper vi ju vara isolerade i 1 månad...;)
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0