Första träningen på "klubben" i morgon onsdag!

I morgon är det FÖRSTA träningspasset för min del på det provisoriska klubbområdet, dvs Whippet Race.
Hoppas nu bara att dels vädret är bra & att min kropp fixar en träning med alla 3 hundarna...
Vill ju såååå gärna TRÄNA men men jag får se hur allt är i morgon, åka dit ska jag vilket som..
 
Snart sätter ju lydnadskursen i gång med Camilla M & jag vill ju gärna hinna träna lite innan dess...JA jag tränar hemma men Trizz behöver tränas på klubben med folk/hundar runtomkring.
 
Å så måste jag ju träna Milloo i Rally, han ska ju förhoppningsvis visa framfötterna även i Fortsättningsklassen under våren:) Lite Rally kan han träna trots att han är under "vila"...Skippar bara hoppet.
 
Breeze ja hon får kanske träna, allt beror på HUR JAG mår...
Jag HOPPAS ju att hon ska få köra en hel del Agility under 2013 hint hint:)
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0