Det ser ljust ut på agilitytävlingsfronten:)

Nu kan jag lova att det kollas & planeras för vårens agilitytävlingar....
Sedan tidigare så tävlar ju Jörgen Breeze & nu ska även Linda Borneland tävla henne både i Lag inför SM 2014 jihaaa + några individuella starter såååå KUL att hon har så BRA förare & sååå KUL att Breeze förhoppningsvis får köra mkt agility under året!!!
 
Snälla gulliga DUKTIGA Linda har även tagit på sig att TÄVLA Trizz & Milloo i några tävlingar dvs klass 1 hopp & agility klass 2:) Hon pratade ngt om AGILITYabstinens?!? Helt OK för min del, tjohooo!!!
Ingrid som tidigare tävlat Milloo kommer säkert oxå igång & tävlar lite...
 
Ja så på Agilityfronten ser det riktigt LJUST ut, så KUL!
 
Vet ju att det troligen är allra sista tävlingsäsongen för Breeze del i agility & just därför är det xtra KUL att hon ska få tävla en hel del:)
 
Å däremellan ska jag anmäla till några Rallytävlingar med mest troligt bara Milloo...Han är ju uppe i Fortsättningsklassen.
 
Å nästa mål är ju att starta Trizz i lydnadsklass 1 & förhoppningsvis få ett LP1, KANSKE i år..med Trizz & MIG vet man aldrig, men jag HOPPAS det blir så..
Trizz ska ju även göra BPH på Nykvarns Lokala Kennelklubb i maj.
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0