Agilityträning på SBK

I morse åkte jag & Breeze till Södertälje BK för en tidig Agilityträning med Ingrid & Jörgen.
Jörgen skulle köra Breeze men han måddde inte på topp så han gick en promis istället...
 
Jag han dock köra Breeze lite innan dom kom....det stod en övning framme som var perfekt för mig:) Jag kunde stå i mitten & bara dirigera...mellan tunnlar & hopphinder...
FASIKEN vilken duktig hund jag har:)
 
Sedan var det Ingrid & Kajsas tur, å i lilla Kajsa finns det en riktig "racer"...Tränade stadga vid starten & sug på Tunnel-Hopp övningen.
 
Sedan fick Breeze följa med dom hem medans jag själv åkte till jobbet....Ska hämta henne efter jag slutat.
 
Men... i morgon ska Jörgen träna agility medans jag tränar Rally med Milloo & Trizz. För i morgon börjar äntligen Rallyträningen på Södertälje Lokala kennelklubb med Camilla i spetsen:)
Måste bara komma i håg att plocka fram "godiskorven" som dom ska få som belöning vid träningen;)
 
Å SNART kan vi även börja Agility kurserna, det ser jag fram emot:) Alltid KUL att ha kurs & nu börjar ju även vädret bli OK ha ha...
Har en hel del övningar som nog kommer att vara med på kursen...
 
Njut av era hundar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0