Helgen som var

Ja Mille var ju i Bollnäs & tävlade agility på Söndagen med Ingrid i agilityklass 2 & hopp 1:an. Tyvärr blev det DISK i bägge...Men Ingrid blev än mer taggad att träna & tävla, KUL!
Sedan är det ju extra KUL att höra att min Prins skötte sig så himla bra:) tror jag det, han är ju van att "bo" med två tjejer..:)
 
Breeze fick på lördagen följa med på en 18 håls runda på golfbanan...Hon är ju en perfekt "plocka/hämta golfbollshund". Hon hade oxå skött sig exemplariskt:) + att hon fick röra på sig x antal timmar....
 
Trizz passade jag på att TRÄNA Rally med...har ju bara 50 meter ner till en fin fin gräsplan. Perfekt att träna på:)
Även denna gång la jag fokus på "fot position" & "fot gåendet". Var riktigt nöjd med hennes attityd:) Kan nog tom bli en lydnadshund av henne OM jag tränar henne..:)
Fast jag var riktigt nöjd även med hennes Rallymoment...Lite störning fick vi oxå när grannen kom & gick förbi med sin hund. Men det är ju bara bra...Tränade 6-7 moment bla dubbelslalomet. Var riktigt nöjd efteråt...
 
Tänkte träna Breeze efter golfen men dom kom ju hem när det var "svart" ute & se då går jag inte ner & tränar..Nix inte i skenet av en pannlampa...Nä då blev det att slappa istället. Det var hon värd:)
 
På måndag morgon började med att jag hämtade hem min Milloo:) På köpet följde även Kajsa med. En Sheltie mer eller mindre över dagen spelar ju absolut ingen roll...:)
 
Sedan bar det av hemåt för att packa om träningsväskan, det var ju dax för en dag på klubben med Elisabet & hennes 3 Sheltietjejer:)
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0