Har anmält mig & Trizz till agility DM!!!

DM 2012
 
Passade på att skicka in en anmälan till DM, det är ju på "hemma" klubben....Så nu HOPPAS jag att JAG fixar att köra 2 lopp med Trizz...I värsta fall så är det ju bara att avstå. Måste ju såklart träna innan det är dax & jag kan tänka mig att det kommer visa sig ganska snart OM jag överhuvudtaget fixar att köra agility.
Hade ju helt lagt agilityn på hyllan men blev allt liiite sugen....Vet oxå att jag självklart kommer bli himla besviken om jag inte kan köra:(
 
Jörgen har nu lovat att han ska köra Breeze på DM, KUL:) Vore ju oxå väldigt KUL om Milloo fick köra DM...
Breeze & Milloo har ju VUNNIT DM i lag 3 år i följd:) Hur det blir med ev lag i år har jag ingen koll på...
Så nu MÅSTE jag se till att Jörgen kör i hop sig med Breeze, TRÄNAR alltså:)
 
Å så måste ju jag träna...hade dock varit TOPPEN om jag hade ngn som ville köra Trizz...Vet att hon ju bara älskar att köra agility...jag med men jag har helt klart insett mina begränsningar:( Dock måste man ju tämja på dom i bland eller åtminstonne FÖRSÖKA göra det...
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0