Lite Tia information

Jag planerar ju att KANSKE ta en kull på Trizz & då är det ju alltid intressant att kolla in tidigare valpar....i det här fallet "min" Tia:)
 
Tia vid 9 månader:
35 cm
5 kg
 
Tia när hon fortfarande bodde "hemma"
 
Trizz vid 4 år & 5 månader:
34 cm
5,5 kg
 
Mmm vill man ha en ngt mindre/lättare/smidigare Sheltie ja DÅ skulle ju men igentligen göra om kombinationen...Har ju fått förfrågan på ev valpar & OM dom blir åt det mindre hållet....Ngt som ju är omöjligt att svara på, hur stora/små dom blir...Breeze har ju gett STORT & ngt mindre (Trizz & Cash) så vad det blir ja det har jag ingen aning om...
 
Just nu går det bara runt i huvudet, ska jag para eller ska jag inte para?!? Ja ja det blir som det blir
 
Rent personligt så har jag ju faktiskt fått uppleva det underbara med att ha en kull:) Så för den delen så behöver jag inte göra om det en gång till...För börjar jag tänka ja då poppar ALLT som kan hända upp & DÅ just då är valet lätt! Ingen parning! Men så tänker jag lite till & då har just dom tankarna släppt lite, för det är ju så himla underbart att få vara med om en valpning...för att inte tala om att sedan få följa med sina valpar tills dom flyttar hemifrån. Oj oj oj...
 
Självklart blir man lite extra sugen när man ser alla dessa söta valpbilder:)
 
Tack Tia´s husse Richard för informationen!
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0