Jag skulle vilja/behöva gå kurs!

Jag är sååååå SUGEN på att GÅ KURS! Å inte bara det att jag är sugen jag skulle verkligen BEHÖVA gå kurs med Breeze i Avancerad Rally....Men det blir vällan så att jag får LÄSA mig till dom olika momenten & sedan träna & träna under vintern. Skulle ju vara så KUL att ha henne tävlingsklar i Avancerad klass i vår:)
 
Visst jag skulle behöva gå kurs med Trizz oxå men å andra sidan tror jag nog att jag även med henne kan träna Fortsättningsklassen själv.Men...det är ju så KUL att GÅ kurs:)
 
Det finns flera kurser som jag mer än gärna skulle vilja anmäla mig till men jösses dom kostar ju flera tusen:( Så det kan man ju bara glömma suck...Nä som sagt det blir till att LÄSA bla 100% Rallylydnad. Å så finns det ju massor av info på nätet som tur är....
 
Hmmm men det skulle ju vara KUL att gå en kurs...
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0