Breeze anmäld till en agilitytävling

ÄNTIGEN är min Breeze anmäld till en....AGILITYtävling GILLAS!!! Det är Jörgen som nu anmält henne till Kista 5/1. Dom ska köra hopp & agility klass 3:)
 
Personigen så är jag inte sååå förtjust i deras matta, den är för hal för snabba hundar...Breeze gick ju "nolla" sist hon tävlade där men gled förbi ett hopp som stod i en sväng=vägran:( Men dom kanske har en ny matta?!
 
Men först ska dom TRÄNA agility tilsammans:)
 
Å glädjande nog så kom ALLA 84 anmälda till Rallytävlingen den 1/12 i Viksbergs ridhus med!!! Jag & Milloo kom i grupp A & vi har startnummer 39 av 44 stycken. KUL att Apollogruppen ordnade så att alla vi anmälda får tävla!!!
 
MÅSTE nu verkligen träna & få till Milles sitt-stå...Han har fått för sig att han inte ska stäla sig:( Men förövrigt så går han himla bra just nu, min RallyPrins:) Å träningen i ridhuset i veckan gick ju oxå fin fint...
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0