Breeze löper & ska paras!!!

Å så fort hon går in i höglöpet så planerar jag att PARA henne!!!

Hade ju inga som helst planer på att åter para henne, hon är ju 8 år....men jag kunde bara inte låta bli:) men å andra sidan så har jag ju inte parat henne ännu men så fort hon går in i höglöpet drar vi till hanen!!!

Självklart har jag redan ögonlyst henne, det gjorde jag på Albano & hennes ögon var såklart UA:) Måste ju oxå ha ett veterinärintyg på att hon är pigg, fräsch & frisk & det gjorde jag hos Vet Krystyna Nordin. Även det intyger var UA ja förrutom då att hon har lite tandsten, men det ska snart bort....

Så nu går jag bara & väntar på att hon ska börja ställa upp sig....Inget är som väntans tider "leeer"

Sedan är det bara att HÅLLA TUMMARNA på att det blir väl genomförda parningar!!! Tjhooo.....

Min Prins Milloo är numer på landet, helt klart lugnast så....HAN ska INTE bli pappa till Breezans valpar...Å det verkar inte som om ngn annan heller vill ha honom som pappa till sina valpar:( Lite trist faktiskt för jag tror att han skulle ge trevliga & arbetsvilliga valpar:) Kanske jag e´lite partisk:)

Nåja i kväll ska Breeze få träffa en han BC, får se hur hon reagerar....:) Men jag tror inte att hon på G ännu. Men till helgen kanske:)

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0