En härlig promis på landet med hela Sheltieligan

Försöker ju att få till en långpromis under helgen bra både för mig & Ligan:) Vi funderar dock varje gång på vart vi ska gå...kan lova att vi har massor av olika kända & okända rundar att välja mellan. Den här gången gick vi med start på våran sk skidrunda som går utmed fälten & sedan förbi en hästgård & upp i skogen.

Utmed fälten rusade hundarna på för fullt & så såg vi "vårat" gäng av svanar:)

  
  

Svanarna blev dock störda av hundarna som SKÄLLDE så dom tog av...







Å så.....såg vi den första Tussilagon för året:)


Passade oxå på att försöka att ta några nya bilder till bloggens header....


Tyvärr så ser man hur skitiga hundarna är på helbilderna.....



Hade gärna haft helbilder på headerna men...det får åter bli huvudbilder.

Kanske denna på Breeze...


Å den här på Trizz...




Den här bildern var den enda som blev OK på Milloo...Han hade fokus på annat suck

   
Å så några bilder som blev sådär...

Men rundan var skön & så hittade jag STÄLLET som jag vill ha en stuga på!!! Nu låg det ett gammalt tomt torp där på MIN plats....i en äderslänta helt ostört & med stora fina hästhagar framför. Så himla perfekt...Ja ja drömma kan man ju alltid:)

Njut av era hundar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0