På tisdag är sista träffen på Agilityinstruktörs fortbildningen för Veronica Bache

Oj vad den här Fortbildningen gått fort, alldeled för fort....för på Tisdag är det den allra sista "träningen" för Veronica Bache ute på klubben....
Om jag inte minns fel så var temat bla slalom GILLAS!  Ska självklart ta med mig Trizz...för trots att det nu känns som om våran karriär tillsammans inom agilityn tyvärr är över:( åtminnstonne för den här säsongen...Känns himla trist men det bara funkar inte för mig att köra henne...

Men som sagt på tisdag ska jag köra Trizz i AGILITY för suveräna Veronica:) Ja självklart blir det mycket teori oxå, så anteckningsblocket hänger med...:) Å kameran....

Njut av era hundar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0