Lite bilder på "min" Milli & mamma Breeze & syrran Trizz & så ngn på Milloo

Här kommer ett gäng bilder på "min" Milli, mamma Breeze & syrran Trizz....:) Men jag skulle hemskt GÄRNA vilja ansa Millis öron men se det vill inte husse..."leeer" En riktig goding är hon trots sina öron:)


Grundsten´s Bästa Blakkie "Milli" 1,5 år


Milli & mamma Breeze:)

  
Milli är syster med Blåndie & pappa är Krille

 


Milloo, Breeze & Trizz:)


Min Prins Milloo:)


Breeze:)


Milloo & Breeze

Njut av era hundar!

 

 


Kommentarer
Postat av: Eva o Leffe

Hej Marie o hela ligan

Jag tycker att Milli är söt med sina öron. Hon är väldigt lik Leffe i ansiktet o om man ansar öronen. :)

På torsdag åker vi till Öland (Eriksöre) över midsommar. Leffe kommer att gilla det, det finns agilitybana o hundbad.

Hoppas ni får en trevlig midsommar, Eva o Leffe

2012-06-19 @ 08:19:59
Postat av: Marie G

Hejsan, ja Milli är jättesöt & lik Leffe:) Mmmm jag vill gärna ansa öronen men men....ha,ha,ha.

Hoppas ni får en underbar vistelse på Öland!!! Vill oxå dit igen....

Njut av resan & ge Leffe ngt gott från mig & Ligan:)

Kramisar

2012-06-20 @ 21:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0