Kringlan Cup i agility i morgon

Så nu i kväll har vi varit på klubben & byggt banan...Hua fattar INTE varför jag ställer upp & är domare..men men det blir nog bra. Jag tycker ju igentligen det är KUL att vara domare men...Ja ja banorna är betydligt lättare i år:) Å det är oxå fler anmälda, KUL! Ska läsa igenom reglerna som nattalektyr...
 
Passade även på att köra Trizz i slalom, gick hyffsat..kan bli mkt bättre dock. Körde även starten med henne & ja det funkade bra:) Däremot så är det bara att inse att jag INTE kan hålla på med ens dom enklaste övningarna utan att kroppen ska braka ihop:( Skit...
 
Nu HOPPAS jag bara att jag fixar av att stå & vara domare i morgon:) Måste ju kunna gå på söndag för då ska ju jag & Breeze tävla Rally i Gnesta:)
 
Men först...ska Jörgen tävla Breeze & Ingrid tävla Milloo i morgon på Kringlan Cup:)
Är sååå GLAD att dom vill köra mina Agilitystjärnor!!!!
 
Milloo kom 2:a i Finalen med Birgitta förra året, men i år har han en ny förare..."Mille" är glad bara han får köra & Jörgen håller ju på att köra in sig på Breeze...:)
 
Tyvärr så ser väderprognosen inte så bra ut...:( Lär vällan bli blöt i morgon på fm, det ska ju bli betydligt bättre framåt dagen suck...Gäller att ta med sig extra kläder. Har ju ingen bra regnjacka:( Däremot nya regnbrallor:)
 
Japp 07.40 är det bara att stå redo för färd till SBK & Kringlan Cup:)
 
Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Carina

Lycka till!

2012-07-02 @ 16:29:26
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0