I morgon är det Rallylydnadsträning på SBK

Jag & Breeze ska ju tävla på Gnesta-Trosa BK på söndag i våran förhoppningsvis sista Nybörjarklass....:) Vi är ju redan uppflyttade till Fortsättningsklassen eftersom att vi lyckades få 100 poäng i Nacka:) Men...jag vill ju ha Rallytiteln & då måste man ha 3 godkända....HOPPAS HOPPAS vi tar den på söndag! Jag har faktiskt anmält oss till ytterligare en Nybörjartävling OM vi inte lyckas på söndag...
 
Men i morgon, onsdag är vi från SHK inbjudna till SBK för att vara med på deras öppna Rallyträning. Måste dock erkänna att jag inte tränat ngt sista tiden....men i morgon DÅ ska jag träna!
 
Våran förhoppning är att vi ska få igång ngn form av samarbete mellan klubbarna & bla arrangera träningstävlingar, en på SBK & en på SHK. HOPPAS det blir av! Men först ska vi träna ihop:)
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0