Har ögonlyst Trizz på Bagarmossen 12 juli 2012

I går hade jag verkligen flax eftersom att jag fick en återbudstid för Ögonlysning för Trizz på Bagarmossen:)
Passade på att samtidigt ta ett Progresteron prov på henne....Fick mkt beröm för att hon var så himla lätt att dels ta blodprov på & så stod hon så snällt under hela ögonlysningen GILLAS!
Den här gången kom jag i håg att ta med uppfödarkortet vilket gjorde att jag fick 20% rabatt på blodprovet:) alltid skönt att spara några kronor...
 
Var ju som vanlgt väldigt tidig så då passade jag på att gå en promis med sheltieligan i Nackareservatet:)
 
Väl tillbaka till stugan så tog jag en kvällspromis med Ligan, sååå skönt:)
 
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0