Har börjat cykla med Sheltieligan....

Tog ju med mig min cykel till Stugan med förhoppning om att börja cykla med sheltieligan & det har jag gjort....visst inga långa sträckor men man måste ju börja någongång...Å andra sidan så kan jag inte cykla sååå långt, det klarar inte min kropp:(
 
 
Har cyklat med Springern en & en & det funkade BRA! Sedan har jag även cyklat med Milloo & Trizz tilsammans. Funkade kanoners:) Hade dock satt dit en extra koppeldel till Trizz...en sådan som man har till en halti. Min plan var att hon skulle springa på insidan eftersom att hon är mindre ärn Milloo..men hon ville bara springa på utsidan & ja det funkade oxå.
 
 
Har oxå cyklat med alla hundarna lösa, men det var tidigt på morgonen & det gick kanoners såklart:)
 
Breeze har dock bara fått tagit det lugnt, hon var inte helt fräcsh när jag hämtade hem henne:( Vet inte vad det var men nu när hon vilat några dagar är hon helt OK igen:) Men cykla med henne får dock såklart vänta...
 
Nu MÅSTE jag dock sätta igång att träna Breeze & Trizz i Rally!! Ska ju snart tävla....Breeze är jag inte orolig för hon är duktig:) Men Trizz....hon är ju helt grön mer eller mindre ja ja det går som det går. Har i allafall betalat för några starter & då är det bara att TRÄNA på, tjohoo!!! Äh känner jag att hon inte är klar då tävlar jag inte...Men jag är ju tävlingsmänniska så tävl blir det nog:)
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0