Årsplan för min sheltieliga 2012

Hmmm ja då var det vällan dax att göra upp en prel plan för sheltieligan för år 2012...
Alltid lika svårt men spännande att tänka, planera & HOPPAS!!!

Breeze: Hon ska få vila mycket i år kanske tom bli pensionär....Hon ska vilket fall som få en riktig igenomgång hos Veterinärboden under våren. Måste få veta att hon är helt OK innan hon förhoppningsvis kanske får köra ett hopplopp eller två. Hon har ju haft lite problem sedan hon slog i däcket på DM i Flen 2011:( HOPPAS dock att hon ska kunna ta den där sista hopppinnen i klass 2... Träna kantarellsök.


Breeze


Milloo: Hoppas att "Mille" ska få både träna & tävla mycket i agility! Kanske oxå få gå ngn kurs. Förhoppningsvis kan han försvara sin 2:a plats på Kringlan Cup med Birgitta. DM i lag vore ju inte heller helt fel:) Dom VANN ju 2011. Han ska oxå (HOPPAS jag)"köras" in med dragsele & skrinda. Fortsätta med kantarellsök. Kanske ngn vill använda honom till sin tik?!


Milloo


Trizz: Klättra i klasserna & plocka pinnar inom agility´n, både hopp & agilityklass. Gå några agilitykurser. Träna kantarellsök. Ska "köra" in henne med dragsele & ngn form av mindre "vagn".


Trizz


Tia: Hitta det BÄSTA hemmet till henne!!! (För jag tror INTE jag ska behålla henne....det får bli mitt mantra INTE BEHHÅLLA INTE BEHÅLLA!!! "fniss")


Tia

Det var dom planer som jag just nu kunde tänka mig att sätta på respektive hund & på mig...Själv så HOPPAS jag ju såklart att jag KAN köra agility & då främst med Trizz...Måste tänka positivt! Det MÅSTE GÅ!!! Sedan vore det himla himla KUL att åter få (KUNNA) köra min prins Milloo i agility:) Vår allra första & hittills enda start resulterade ju i VINST, PINNE & UPPFLYTTNING, tjhooo vad det var KUL!!! 

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Suneeta

Det låter som bra planer, lycka till med allihopa. =)



Jag ska nog också ta och göra upp mer kreativa planer och aktiviteter för min Chanel.



Trevlig helg!

2012-01-13 @ 17:05:48
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag tycker att det låter som bra planer. Fortsätt med ditt mantra du, om du klara av det.....;0)



Kram

Lotta med Lapparna

2012-01-15 @ 13:58:49
URL: http://anncha0117.wordpress.com
Postat av: Marie G

Tack, ja nu KÖR vi på våra planer & HOPPAS dom "slår" in under året!!!

Det känns bra att har några konkreta planer att hålla koll på...:)



Kram på er:)

2012-01-16 @ 17:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0