Tia är till salu!!!

Grundsten´s Bästa Tia "Tia" född 29/12 2011 är till SALU!

Tias pappa är: Windy Peak Willy Wonka "Krille" Regnr: S45237/2008
Tias mamma är: Grundsten´s Bästa Trizz "Trizz" Regnr: S36729/2008



Är Du intresserad av Tia & anser att just du kan ge henne det perfekta hemmet så är du välkommen att via mail höra av dig till mig...
epost: [email protected]

Mina "krav" på dig som valpköpare & vad jag "ger" som uppfödare till Tia finns att läsa under Intresserad av valp från Grundsten´s. Självklart svarar jag på frågor om Tia, mina andra hundar & om rasen:)

Å har du hört av dig tidigare & fortfarande är intresserad, vänligen skicka ett mail.

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Margita Jonsson

Marie äntligen kom jag in på din blogg..Har varit inne men inte kunnat skriva..Måste säga att Tia är helt underbar..Vackra färger hon kommer säkert att bli som alla dina vovvar en helt fantastisk agilityhund..Måste säga att din blogg är jättefin

2012-02-18 @ 15:34:28
URL: http://[email protected]
Postat av: Marie G

KUL att du tittar in & även lämnar en kommentar:)

Ja visst är Tia söt men så är jag ju partiskt "fniss"..Jättegulligt av dig att skriva så fint, det värmer:) Nu njuter vi vidare av våra underbara hundar!

Kramisar

2012-02-18 @ 16:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0